Árak ellenőrzése
HU
Karácsonyi pillanatok Hévízen 29 300 Ft-tól /fő/éj
Exkluzív szilveszteri party az Europafitben 49 933 Ft-tól /fő/éj
Szállás félpanzióval 19 720 Ft-tól /fő/éj
Nőgyógyászati kezelések
Bőrgyógyászati kezelések
Horkolás elleni kezelés
Csakraharmonizáló kezelés
Szobafoglalás: +3683501149
Főoldal / Hírek / Biztonsági Covid-19 intézkedések

Biztonsági Covid-19 intézkedések

2020. 11. 10.


Ismét búcsúzunk, de csak rövid időre. Amint lehet, visszavárjuk Önt! Az Európafitben folyamatosan azon dolgozunk, hogy egyedülálló szolgáltatást nyújtó szálloda legyünk. A sikeres audit után megszereztük a  nemzetközi Bureau Veritas Safe Guard tanúsítványt.

A kormánybejelentés értelmében szállodánk jelenleg sajnos nem fogadhat vendégeket, ismét búcsúzni kényszerülünk- remélhetőleg rövid időre. Figyelemmel kísérjük folyamatosan a rendelkezéseket és tájékoztatjuk Önöket.
Szállodánk szolgáltatásai az üzemszünet idején sajnos nem vehetők igénybe, kivéve a Synlab vérvételi központ, valamint a Vitalium Laser Centre, mely továbbra is működik a szükséges óvintézkedések betartása mellett. A Kényelmi csomag szolgáltatásait lézeres pácienseink számára sajnos átmenetileg nem tudjuk biztosítani.
A szállodába belépő vendégek számára a maszk viselése kötelező.

A következő intézkedések összefoglalják azon tudnivalókat, melyeket a lehetséges nyitás után is betartanak a vendégekkel közvetlen kapcsolatban álló szállodai részlegek, a háttérben dolgozó munkatársak is. Ezen információkat a kormányzati előírások szerint frissítjük. Érintik az optimális munkakörülmények biztosítását, és mindazokat a technikai feltételeket, amik a biztonságos üzemelés feltételeit teremtik meg.
A sikeres audit után megszereztük a  nemzetközi Bureau Veritas Safe Guard tanúsítványt. A biztonságos környezetet az újranyitáskor már az alapos átvilágítással egybekötött nemzetközi tanúsítvány is igazolni fogja.
Amint lehet, visszavárjuk Önt! Az Európafitben folyamatosan azon dolgozunk, hogy továbbra is egyedülálló szolgáltatást nyújtó szálloda legyünk!

Általános intézkedések

FONTOS! Jelen protokollunk a 2020. november 10-i állapotot tükrözi. Intézkedéseinket a jogszabályi előírások szerint folyamatosan felülvizsgáljuk, frissítjük.

A decemberi újranyitás után is érvényesek az alábbiak:
amennyiben vendégünk rosszul érzi magát, köteles a recepción vagy a gyógyászaton jelenteni, ilyenkor az előírásoknak megfelelően megtesszük a szükséges intézkedéseket. Munkatársaink egészségi állapotáról minden munkába álláskor meggyőződünk és gondoskodunk a szükséges védőfelszerelések meglétéről.

Recepciót és hallt érintő intézkedések

A szálloda halljában az érkezés és távozás során a vendégek és dolgozók számára a 1.5 méteres távolságot kötelezően betartjuk, ehhez kordonnal elhatárolt területet biztosítunk. Ki- és bejelentkezéskor 1 fő állhat a pultnál, amelyet plexivel választunk el, védve vendégünket és munkatársunkat egyaránt. A hallban rendszeres, kétóránkénti fertőtlenítést végzünk, különös tekintettel a bőrrel érintkező felületekre figyelve. Vírusölő kézfertőtlenítőt folyamatosan elérhetővé teszünk a szálloda teljes területén. A liftet egyszerre csak az egy szobában tartózkodó vendégek vehetik igénybe. Minden emeleten a lifteknél érintésmentes kézfertőtlenítő automatát helyeztünk el, mely a személyzet és a vendégeink biztonságát szolgálja. A liftben található érintőképernyőt rendszeresen fertőtlenítjük, mindemellett javasoljuk a lépcsők használatát. A vendégnek adott eszközöket (kulcskártya, toll, stb.) UV-C fénnyel és fertőtlenítővel is minden kiadás előtt a recepción fertőtlenítjük.
Javasoljuk a bejelentőlapok érkezés előtti online kitöltését. A bejelentőlapot csak aláírásra adjuk át a vendégnek. Előnyben részesítjük az érintésmentes fizetést érkezéskor, amihez a bankkártyaterminált rendszeresen fertőtlenítjük. A szobakártyákat minden kijelentkezést követően UV lámpával fertőtlenítjük.
A vendégszolgálati irodában dolgozó munkatársaink maszkot viselnek, védve vendégünket és munkatársainkat.
A szálloda közösségi területén a maszk viselése ajánlott, a vendéglátóegységekben a 468/2020. Korm. rendelet értelmében kötelező. Kérjük szíves együttműködésüket. 

Szobahasználatot, valamint takarítást érintő intézkedések

A nyári főszezont követően szálloda nagytakarítását, beleértve természetesen a szobákat és a közösségi területeket a szokásos magas minőségben elvégeztük.
A vendégek fogadása előtt a szoba takarítása és a szobai felületek fertőtlenítése után a szobák ózonnal való fertőtlenítése is megtörténik. Szem előtt tartjuk, hogy vendégeinket lehetőség szerint távol szobázzuk egymástól. A szobákban csak a feltétlenül szükséges papír alapú tájékoztatók maradnak bent, amelyek a vendég távozása után a szelektív szemétgyűjtőbe kerülnek. Átmenetileg a díszítő ágysálak és díszpárnák szintén kikerültek a szobákból, tisztítva várják, hogy a Covid–19 veszély megszűnése után visszakerülhessenek. A vendégek a szállodában való tartózkodása alatt a szobai takarítást naponta kötelezően elvégezzük. A takarítás mellőzésére nincs lehetőség, kérjük Vendégeink megértését és támogatását. Takarítás közben szellőztetünk, és a gyakran érintett felületeket fertőtlenítjük. Vendégeinktől kérjük, hogy az ágyat utcai ruhában ne használják. A szállodában saját mosodával rendelkezünk, ahol a technológia és az automatizálás magas foka biztosítja, hogy mindig megfelelően tisztított és fertőtlenített textíliák kerülnek a szobákba, a gyógyászati kezelőkbe, étterembe, és a wellness-be.
Takarítás közben kollégáink maszkot viselnek, kezüket rendszeresen fertőtlenítik.

Vendéglátást érintő intézkedések

Vendéglátóegységeinkben a 468/2020. Kormány rendelet értelmében az asztalhoz érkezésig, a büféasztalnál történő sorban álláskor és az asztaltól való távozáskor egyaránt szükséges maszkot viselni. Éttermünkben egy asztalnál legfeljebb négy fő és gyermekük foglalhatnak helyet. Az étterembe lépéskor minden Vendégünknek kötelezően használnia kell a kézfertőtlenítőt. A legoptimálisabb helyelosztás és a távolságtartás biztosítása érdekében Vendégeinket kollégáink az asztalához kísérik. Munkatársaink (felszolgálók, teremfőnökök és szakácsok) maszkot viselnek.
Az éttermi bútorzatok és gépek, eszközök felületeit folyamatosan fertőtlenítjük, éjszakánként pedig további ózonos fertőtlenítést is végzünk.
Vendégeink számára mind a reggelinél, mind a vacsoránál biztosítjuk a svédasztalt. A büféasztalnál a szakácsok és felszolgálók segítenek a tálalásban. Természetesen így is a szokott választék, minőség és bőség áll vendégeink rendelkezésére.
A konyha teljes területén vírusölő hatású tisztítószereket használunk. A fizikai távolságtartást a konyhai személyzetünknél is kötelezővé tesszük, számukra kötelező a maszk és kesztyűhasználat. Az ételek elkészítésénél tartjuk a 75 °C maghőmérsékletet, kollégáinkat folyamatosan oktatjuk.

Műszaki intézkedések

A Covid-19 kapcsán gyakori kérdés, hogy az ipari szellőztető- hűtő/fűtő rendszerek mennyire veszélyesek az egészségre. A veszélyeztetés ott áll fenn, ahol kevert levegővel működik a szellőztetés. Szállodánkban az elszívás és a befúvás külön működik, tehát nincs levegő visszaforgatás. Így nem jutnak a szobából, közös helyiségekből, irodákból vírusok a rendszerbe. Természetesen újranyitásra a légszűrők megfelelő beállítása, ellenőrzése és rendkívüli tisztítása megtörtént, megelőzve a legionella baktériumok szaporodását/terjedését is.

Fitneszterem, sportprogramok

Szállodánkban a fitneszteremben egyszerre 3 fő vagy 1 család tartózkodhat. A gépek használata során a fertőtlenítés eddig is kötelező volt, ez most is biztosított, de használattól függetlenül is 3 óránként fertőtlenítünk. A zsúfoltság elkerülése érdekében regisztrálni lehet időpont foglalásra.
Ingyenesen elérhető sportprogramjaink biztonságos távolság megtartásának figyelembe vételével kerülnek megtartásra.

Vitalium Health and Beauty

Gyógyászati és szépség részlegünkön a diszpécser pultnál plexi fallal biztosítjuk a távolságtartást, illetve segítjük a másfél méteres távolság betartását a rendelők, pult, és kezelő helyiségek előtt. A pultban használt eszközöket fertőtlenítjük. A súlyfürdőben és a kezelőkben a vendéglétszámot minimalizáljuk.  Kérjük vendégeinket, hogy lehetőség szerint ne utcai ruhában, hanem fürdőköpenyben érkezzenek a kezelésekre. Minden kezelés után a kabinok fertőtlenítésre kerülnek, a textileket cseréljük. Az ajánlataink nagy részében elérhető orvosi konzultáció, valamint orvosi vizsgálat során szakorvosunk maszkot visel. E vizsgálatokon Vendégeink számára is kötelezővé tesszük a maszk viselését, amelyhez Vitalium Health & Beauty részlegünk diszpécserei kérésre egyszer használatos maszkot biztosítanak térítésmentesen. A kezelések alkalmával kollégáink is maszkot viselnek. Vendégeink számára a kezelések alatt a maszk viselése ajánlott, kérés esetén egyszer használatos maszkot biztosítunk.

Wellness részleg, uszoda

Valamennyi bel- és kültéri medencénk és szaunaszolgáltatásaink teljes köre vendégeink rendelkezésére áll.

Wellness részlegünk a jelenleg érvényben levő szabályok és ajánlások szerint üzemel. A kötelező vízcserék, fertőtlenítések, takarítások megtörténtek, extra víztisztítási előírásoknak eleget tettünk. Nyugágyainkat egymástól biztonságos távolságra helyezzük el. Úszómester kollégáink folyamatosan figyelik, hogy a medencékben ne legyen zsúfoltság. A teljes wellness részleget folyamatosan takarítjuk, fertőtlenítjük, különös tekintettel a korlátokra, vizes blokkokra, öltözőkre, toalettekre. Korszerű légtechnikánknak köszönhetően a beltéri wellness területünkön a teljes légmennyiség óránként kicserélődik, emellett szellőztetünk is, éjszakánként pedig további ózonos fertőtlenítést is végzünk.

Dohányzás

A vendégek számára fenntartott dohányzó területen vagy egy család, vagy maximum 2 fő tartózkodhat egyszerre.

Gyermek játszó

Gyermek játszónkban animátori felügyelettel egyszerre egy család vagy 2 gyermek tartózkodhat. Felügyelet nélkül látogatható játszószobánkban egyszerre szintén egy család vagy 2 gyermek 1-1 szülővel tartózkodhat.
A felnőtt- és gyermekanimációs, valamint aktív programokon a résztvevők létszámát a helyszíntől függően szintén korlátozzuk.

Vitalium Laser Centre

A lézer centrum az eddigi szigorú higiénés szabályokon felül az alábbi óvintézkedésekkel biztosítja a páciensek és a munkatársak egészségének megóvását: a diszpécser pultnál másfél méter távolságot kérünk tartani, a pultnál egy időben egy páciens (és kísérője) tartózkodhat. A kezelés igénybevétele előtt a páciens aláírásával igazolja, hogy nincs fertőzésre utaló panasza. A pultot, az orvosi rendelőt és a kezelő helyiséget folyamatosan fertőtlenítjük. Valamennyi munkatársunk maszkot visel, ezt kérjük pácienseinktől is.
Pácienseinket kérjük, hogy a kezelés időpontja előtt maximum 15 perccel korábban érkezzenek, hogy a diszpécser pultnál a torlódást elkerüljük. A kísérőket megkérjük, hogy a kezelés ideje alatt a kávézóban vagy a szálloda lobbyjában várakozzanak.

További híreink

A biztonságos utazás nevében | Bureau Veritas Safe Guard tanúsítvány

Szállodánk újabb tanúsítvánnyal büszkélkedhet, amely nem más, mint a nemzetközi szinten is...

Tovább a hírhez
Biztonsági Covid-19 intézkedések

Ismét búcsúzunk, de csak rövid időre. Amint lehet, visszavárjuk Önt! Az Európafitben...

Tovább a hírhez
Látnivalók Hévíz környékén

Hévíz környéke, a Balaton-felvidék számos kirándulási lehetőséget, látványosságot rejt magában....

Tovább a hírhez

Kövessen minket!